ההבדל בין הכאבים של אבנים בכליות לבין הפרעת קשב וסימום ילדים

רציתי לספר על מה שעברתי השבוע שממחיש את מה שעוברים רבים וטובים, אבנים בכליות הן סבל וכאבים חזקים מאוד. למזלי הכרתי את דר' גיורא דביר. גיורא נתן לי תוספים שהמיסו את האבנים. והמצב השתפר מאוד.

סמים פסיכיאטריים בבתי ספר

אתמול עשיתי בדיקת אולטרה סאונד בקופת חולים... (מעניין מדוע השם שלה לא קופת בריאות). הקביעה הייתה חד משמעית אין אבנים! מדהים התוספים עשו את זה ובגדול. לא יאמן זה שוב הראה לי שהרפואה האמתית נמצאת בשוליים.

המטפלים האלטרנטיביים הם המטפלים והרופאים שלנו, הם מרפאים או שמביאים אותך למצב שאתה לא זקוק לרופאים קונבנציונליים. אתה לא צריך להגיע לשם. זה טוב שיש את הרפואה הזו למצבים קיצוניים שאין ברירה.

רק לא לימדו את רוב הרופאים לגבי שאר הדברים שהטבע יצר כדי שנשתמש בו. יש הרבה רופאים טובים. הזליגה לרפואה הטבעית ממשיכה, כיוון שרבים מהם ליבם במקום הנכון פשוט לא לימדו אותם באקדמיה. הפכו אותם לסוחרי תרופות. וזה עצוב מאוד.

יש דבר אחד שתמיד יקומם אותי, איך יתכן רופא שימליץ להורה לתת לילד שלו סם מסוכן כמו ריטלין, על שום בסיס או עובדה רפואית שיש כן מחלה? סם מסוכן שיכול לגרום לנזק מוחי, לעצור את הגדילה, לגרום להתקף לב, והתמכרויות למיניהם. ובעצם גם לזכות את הילד בתווית שאי אפשר להסיר אפילו עם אקונומיקה. והילד יחשוב לעצמו אני דפוק יש לי הפרעה. לא ניתנת לפתירה. עוד נקודה חמורה הילד מאבד זכויות אדם כיוון שההפרעה מצויה בספר התיוגים הפסיכיאטרי. בעצם אתה הופך לחולה נפש, הפרעת קשב מצויה יחד בחברותא עם סכיזופרניה מאניה דפרסיה ועוד.

הרי הילדים האומללים הללו צריכים לקחת סם מסוכן לכל חייהם, או לחלק מחייהם, הרי זה שקר גס ונורא!. אם ההפרעה לא נעלמת אחרי שימוש מוגבל. אז כאן טמון השקר. והסוד הגדול הבעיה הזו היא בכלל בתחום אחר לחלוטין. בתחום השכל. כדורים לא יפתרו את הבעיה לעולם, וראיתי במו עיני דברים לא פשוטים שמאמנים הצליחו לפתור. גם ללא תרופות והבולטת מכולם הייתה אלה בן נחום. היום עושה את זה מר גדי בן לביא. לאלה בן נחום עזרתי תקופה ארוכה והיו תמיד תוצאות, רק כשההורים שיתפו פעולה, זה עבד כמו פצצה. והתברר לי במשך 10 שנים של סקר שעשיתי שכל הילדים הללו הם בעצם גאונים כל אחד בתחומו. אז אתה חושב לעצמך למען השם מי אלו האנשים בחינוך שהביאו את המצב לדרגה כל כך הרסנית. ומה האינטרסים שישנם שם תתקנו אותי אם אני טועה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה