האם שהתעוררה ושמה סוף לריטלין!

נובמבר 2022 - בעקבות הסרטון של דר' ויראפן, סיפור על ילד שנטל ריטלין, האם שהתעוררה ראתה שזה ממש לא בסדר.

הנוירולוג אמר לאם באופן חד - משמעי !!! בית הספר אינו יכול להכריח את הילד ליטול ריטלין או כל תרופה אחרת.

אחרי שנתנה לילד 4 שנים ריטלין - בהתחלה באופן סדיר ואחר כך באופן לא סדיר - החליטה לא לתת ריטלין לבנה. הבן המשיך ללמוד ללא ריטלין לחלוטין !!! האבסורד הוא שצוות בית הספר חשבו שהילד עדיין מקבל ריטלין "האשליה" עובדת. מערכת החינוך מרדימה את הילדים !!! למנהלי בתי הספר, למורים, יועצים וכו' - מתאים שהילד יסומם.

נוח להם שהילד "לא יציק" "לא ידבר" "לא יצחק" "לא יאכל" - יהפוך ל צ מ ח !!! פשוט כך. כשהיה הילד שלה, בן 10.5 אמר לאם : "אמא אני לא רוצה לקחת את הכדור - הוא לא עוזר לי ללמוד - אני רק נרדם כל היום " אלו המילים של ילד בן 10.5 ואני כאם מוכנה שתפרסמו את כל מה שכתבתי !!! היום אני חזקה מתמיד ולא מעניין אותי כמה לחץ יהיה עלי. הילד בגר מאז והצליח בחיים הרבה מעבר למצופה ולא בזכות הסמים המסוכנים האלה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה