סמים פסיכיאטריים: חסרי תועלת, מסוכנים, אלימות, פשע, תופעות לוואי, ושימוש ציני ומזיק בידי רשויות הרווחה

סמים פסיכוטיים הם סכנה לילדים בארה"ב - מתוך רשת FoxNews האמריקאית.
 
  
 

האם ילדים צריכים ליטול סמים פסיכיאטריים, עבור מצבים שלא קיימים בילדים הללו?

תרופות אלו כבר הרגו ילדים ברחבי המדינה, אזהרה זאת בנוגע לסימום יתר של ילדים תופסת תאוצה. סמים אנטי דיכאוניים גורמים למעשי אובדנות ואלימות בקרב ילדים ובני נוער.
חשיפה אשר הביאה את הממשל האמריקאי לנקוט באמצעים. "במשך שנים ה- FDA (מנהל הפיקוח על מזון ותרופות הארה"ב) התעלם מתופעות הלוואי המסוכנות של הסמים האנטי דיכאוניים, ועתה הוא מתעלם מתופעות הלוואי של הסמים האנטי- פסיכוטיים, קבוצת סמים הגורמת לנזקים גורפים לילדים האמריקניים.
ילדה מספרת על הסמים הפסיכיאטריים: "הם גורמים לי לדיכאון". נערה צעירה ביו טיוב, מתארת מתארת את מה שאירע לה בעקבות נטילת ריספרדל. "זה גורם לי למצבי רוח ירודים, ומדכא אותי". היא אחת ממאות גולשים המתארים בוידאו את תופעות הלוואי של שתוקפות אותם, עקב שימוש בסמים אנטי פסיכוטיים אטיפיים, כמו זיפרקסה, אביליפיי, וסירוקוול. מכירות הסמים הפסיכיאטריים לילדים זינקו פי 5 ב-15 השנים האחרונות למרות שמדעית לא הוכחה יעילותם אם בכלל.
ה-FDA יולר מידי נתון להשפעת תעשיית התרופות. עתה קבוצה עצמאית של רופאים ופסיכיאטריים, קבוצה שהיא עצמה פועלת עם ה-FDA, מסכימה עם טענות הציבור, ומעבירה ביקורת על ה- FDA שמאשר מתן סמים פסיכיאטריים לילדים ביתר קלות.

.
קישורים:

תגובה 1: