עדות מטלטלת של אבי מהצפון, שסיפר לי על ביתו מורן

דצמבר 2023 -  " מורן היא קרן אור בכל מקום שאליו נכנסה, תמיד שמחה ומרוצה, תמיד אופטימית. אחרי הצבא נסעה לעבוד בעגלות בארה"ב ומשם המשיכה לטיול הגדול למזרח.

כשחזרה התחילה ללמוד באוניברסיטה ושכרה דירה בתל אביב, הכל היה נראה טוב, נורמלי.

עד שיום אחד קיבלתי טלפון מהמיון בגהה, הייתי בהלם חשבתי שזו טעות, הגעתי למקום וחשכו עיני, לא הבנתי איך יכול להיות שהיינו עיוורים כל הזמן הזה למה שקורה לילדה שלנו.

מסתבר שסבלה כבר כמה חודשים מבעיות שינה והרופא נתן לה כדורים שלא עזרו ושלח אותה לפסיכיאטר שנתן לה כדור יותר חזק שלקחה אותו לאחרונה וזה גרם לה להתקף חרדה קשה.

נודע לי שהיא גם לקחה במהלך השנים גראס וקאנביס וכל מיני כאילו סמים "קלים" שכנראה זרזו את ההתפרצות הזו.

עברנו את הקטע של גהה והיא השתחררה הביתה וחזרה כביכול למצב רגיל, הפסיכיאטר בגהה נתן לה כדורים שאמורים לעזור לה אבל זה ממש השבית אותה והיא ביקשה להחליף אותם אז הפסיכיאטר הוסיף לה עוד כדור.

הבת שלי, ילדה טובה ותמימה, עשתה מה שהפסיכיאטר אמר לה, היא האמינה בו שהוא רוצה לעזור לה.

אבל הכדורים שנתן לה גרמו לה לדכאון ורצתה למות, אמרה לי שהיא לא רואה טעם להמשיך לחיות, בת 24.

יום אחד היא הרגישה ממש רע וכתבה לפסיכיאטר שלה שמשהו לא בסדר והיא מרגישה ממש לא טוב, הוא אמר לה שזה טבעי זה תופעות לוואי.

באותו ערב היא התאבדה"יהי זכרה ברוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה