פסיכיאטריה - כך נראית רמיסה ברוטלית של זכויות אדם


כך נראית רמיסה ברוטלית של זכויות אדם, מתוך ראיון עם ג'.

"הגעתי למרפאה בגלל הוראת אשפוז כפוי. זה אומר שאתה פעם בחודש צריך להגיע לקבל זריקת רעל שמפילה אותך לשבועיים, מטשטשת אותך לגמרי והורסת לך תאים במוח, שאתה לא מסוגל לתפקד נורמלי.

לפני הזריקה, התחננתי לחיי וביקשתי שיתנו לי כדורים, הרי מעולם לא התנגדתי לקחת כדורים, אבל ברור שההתייצבות החודשית שלי במרפאה היא הכנסה טובה יותר עבורם.

התחננתי בפני המזכירה שיתנו לי כדורים, ביקשתי לדבר עם הפסיכיאטר שאמור לפגוש אותי, אבל בפועל רק האחות פוגשת אותך, מזריקה וממשיכה הלאה.

אפילו שוחחתי עם המאבטח בכניסה, הסברתי לו מה זה עושה לי. בדיעבד התברר לי שד"ר X כתבה מכתב לפסיכיאטר המחוזי שהייתי על סף תקיפה של המאבטח, ולכן ביקשה שאני אאושפז באופן כפוי מיידית.

עלילת השווא הזו לא היתה נכונה וגם המאבטח הודה שלא הרגיש מאוים בכלל. שלחתי הקלטה שלו מודה בכך למשרד הבריאות. ד"ר X כתבה שהגבתי בצורה מאיימת למזכירות. מה שגם לא נכון והיא בכלל לא היתה לידי כשדיברתי עם המזכירות.

אז הגיעו מהביטחון ולא התנגדתי בכלל. בא איתי המאבטח למיון הפסיכיאטרי ונתנו לי כדור, לקחתי בלי להתנגד ונכנסתי לאשפוז. התעלפתי מהכדור כנראה כי לא זוכר איך הגעתי לאשפוז.

הייתי מאושפז במחלקה בערך חודש. האשפוז היה ממש מיותר.

קיבלתי זיפרקסה קלונקס ודפלפט. הרגו אותי לגמרי, התחלתי לרייר, להתעוות, מלא טיקים בלתי נשלטים, כאבים בכל הגוף.

אני לא חושב שהייתי במצב שאני צריך כדורים באותה תקופה ובטח שלא בעוצמה שחייבו אותי ליטול, ולדעתי פחות כדורים ומינונים יותר קטנים היו יותר מועילים. סבלתי בעיקר משינה מרובה, חוסר ריכוז ואפקט הזומבי.

ערערתי על האשפוז והוועדה שאלו למה תקפתי שוטר, ועניתי שבכלל לא תקפתי. כנראה חשבו שאני מקרה ממש חמור, שלא מודע למעשיו, כי הפסיכיאטרית ד"ר Xכתבה שהייתי על סף תקיפה של שומר ולכן לא הוציאו אותי במשך כחודש. הפכו אותי לאלים, נוקמים בי על כל האלימות נגד רופאים שיש. זה ממש רצח מה שעשו לי, אי אפשר לעבור על זה לסדר היום ולהמשיך לתת לפסיכיאטרים להרוג אנשים בדלתיים סגורות.

באמצע החיים להיכנס לאשפוז זה שובר. שילמתי מלא כסף על סבלט שלא ניצלתי, לא הגעתי לעבודה וזה סתם פגע בי כשלא לא הייתי אלים לאחרים, ולא היתה הנמקה מתאימה לאשפוז הזה בשום אופן. כתבתי למשרד הבריאות, התלוננתי להר"י (הסתדרות רפואית בישראל), כל אחד מכסת"ח לשני, אף אחד לא מנסה באמת לתקן את המערכת המעוותת והמרושעת הזו שהורסת לאלפים את החיים."

פסיכיאטריה מאמינה בסימום, חישמול, בידוד וקשירות ומוכרת את זה כ"טיפול"- זה שקר! זה הזמן להצביע עם הרגליים, להתרחק מההונאה הזו שנקראת פסיכיאטריה. זה לא מדע, זה לא רפואה. זו מכונת כסף על חשבוננו.

פסיכיאטריה - רמיסה של זכויות אדם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה