אבחון ותיוג ילדים בסמפטומים של בריאות הנפש - הטעייה צינית ואשליה מסוכנת

אוגוסט 2009 - אלן ג'ונס חוקר לשעבר במשרד המפקח הכללי במדינת פנסיבלניה בארה"ב, מדבר על השיקולים הזרים של המרכז הלאומי לאבחון ילדים (TS), ותעשיית התרופות, בתחום בריאות הנפש לילדים. מתוך המאמר: Teen Screen, Cynical Deception, Dangerous Illusion TeenScreen הוא מרכז לאומי בארה"ב לאבחון בריאות הנפש לילדים ומתבגרים. (TS) כבני אדם יש לנו דחף טבעי חזק להגן על הילדים שלנו מכל רע. כחברה אנו יוצרים נורמות, חוקים ומוסדות להגן, לחנך ולטפח את הצעירים שלנו. במודע ואינסטינקטיבית אנו מגנים על הילדים שלנו.
 TS באופן מריר וציני בוגד בדחף האנושי האצילי הזה. TS מציג עצמו כמסייע למניעת התאבדות, וזיהוי מה שנקרא הפרעות נפשיות, TS למעשה עושה מאמץ נפשע לגייס את הילדים שלנו לבוץ של הפסיכיאטריה הביולוגית. אני מאמין שלרוב ההורים שתומכים ב- TS יש כוונות אמיתיות לטובת בניהם. באמצעות שיווק חלקלק TS ניצל את האינסטינקטים הטובים של ההורים, למטרות רעות. TS קודם ופותח על ידי אנשים עם הקשרים הכלכליים העמוקים של יצרני תרופות פסיכיאטריות. 
לחברות התרופות יש תמריץ למקסם את השימוש בתרופות שלהם, למטרות רווח. TS מקדם מטרה זו של חברות התרופות ע"י מודל פסיכיאטרי שנועד לתרגם את החוויה האנושית הרגילה לתוך סימפטומים של מחלת נפש. המטרה של TS היא לאתר סימנים של מחלות נפש בקרב ילדים ומתבגרים. איך הוא עושה את זה? TS מזהה תחושות ורגשות שחווים ילדים ומתבגרים. לאחר מכן הוא מתרגם אלו תחושות ורגשות אלו ל "סימפטומים" של מחלת נפש. בדרך זו, TS משתף פעולה עם הפסיכיאטריה המודרנית. 
 
 
 
כל ילד שחי את החיים באופן מלא וחופשי יחווה מגוון רחב של רגשות אנושיים. הוא יחווה עצבות, שמחה, אדישות, אנרגיה, אופטימיות, פסימיות, פחד, תעוזה, אהבה, שנאה, חשדנות, אמון ורגשות אחרים. לחוות את הרגשות האלה וללמוד להיות מונחה על ידי אותם כראוי הוא חלק חיוני של צמיחה והבשלה. TS מזהה את הרגשות האלה, ובאופן מניפולטיבי מתפעל או מתעלם מההקשר ומאבחן את הרגשות כ"סימפטומים" של מחלת נפש.
 
תארו לעצמכם ילד שחווה מצבים רגשיים של לפני, במהלך ואחרי אירוע גדול, כמו משחק כדורגל, או הופעה של זמר מפורסם. הילד עלול להיות נרגש על ידי ציפייה נרגשת במשך ימים לפני האירוע. הוא אולי מתקשה לישון בלילה לפני המשחק. הוא לא מסוגל לחשוב על שום דבר אחר ביום המשחק, אפילו במהלך השיעורים. סביר להניח כי הוא יהיה מאוד מאוד אנרגתי במהלך האירוע. בהתאם לתוצאת המשחק, הילד יכול להיות מאושר או עצוב ימים לאחר מכן. עכשיו דמיינו את הילד מאוחר יותר נשאל שאלות כגון אלה: האם אי פעם הרגשת כל כך מלא אנרגיה שזה הקשה עליך לשבת בשקט? האם אי פעם חשת חרדה בעת שהיית צריך לומר או לעשות משהו בנוכחות אנשים? היית פעם כל כך מודאג על משהו שאתה לא יכול לישון? האם אי פעם הרגשת כל כך שמח שלא יכולת להתרכז? האם אי פעם הרגשת כל כך עצוב שלא יכולת להתמקד בעבודה בבית הספר שלך? הילד עלול לענות "כן" על רוב או את כל השאלות הנ"ל. 
 
בעקבות ה"אני מאמין" של הפסיכיאטריה המודרנית, TS יקבע שהילד בסיכון של מאניה, הפרעת חרדה חברתית, דיכאון או הפרעה דו קוטבית. הילד יהיה מסומן להערכה פסיכיאטרית נוספת. התרחיש לעיל אינו מופרך. דברים כאלה קורים כל יום. TS הוכח כ- "False Positive" שיעור גבוה כמו 84%. TS הוא מכשיר לזיקוק "סימפטומים" מניסיון חיים נורמליים, וליצור הפניות בלתי מוגבלות אל אנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש, אשר שיטת הטיפול העיקרית שלהם כרוכה בסימום בתרופות. . אל תהיו מרומים על ידי המטפל הידידותי האכזרי הזה - זאב בעור של כבש. קישורים:

תגובה 1:

  1. יש המון סוגי בעיות בריאות נפש אצל ילדים ומתבגרים, כבר מגיל צעיר, חלקם נראים לעין, חלקם לא, וחלקם לצערנו עדין לא גולו אבל קיימים. אני בטוח שיש מקרים שבהם תרופות כנראה לא כדאיות לטיפול, מבחינה התפתחותית ורפואית, אבל יש מקרים שאולי זאת האפשרות היחידה כיום, וחבל לשלול על הסף...

    השבמחק