שר החינוך שי פירון - חוסר תובנה בשימוש בריטלין וזכר השואה

האם שר החינוך שי פירון מסוכן לילדיו? ומדוע אינו מקבל "טיפול" מרשויות הרווחהכפי שניתן בכפייה למשפחות מוחלשות. ראינו כי שי פירון מכה את ילדיו ומכנה את עבירת הכאת הילדים החמורה כסוגיה "פילוסופית". עתה מתברר כי הוא נותן לילדיו וגם לעצמו סם פסיכיאטרי ריטלין כשצריך לדעתו.

אפריל 2014 - שר החינוך, שי פירון, אמר בתוכנית הילדים "תראו אותי", ששודרה לראשונה לפני כחודש בערוץ חינוכית 23, כי הוא נוהג ליטול ריטלין כאשר הוא חש שהוא זקוק לכך. פירון תיאר בתוכנית כיצד נטל ריטלין כדי להתמודד עם טקס זיכרון במחנה ההשמדה סוביבור שלדבריו היה ארוך ומשעמם מאוד. הסוגייה עלתה סביב שאלות המנחה על התמודדותו של פירון עם שנותיו בבית הספר בהן תואר כ"אנרגטי", אך לא אובחן כסובל מהפרעות קשב וריכוז, משום שהנושא היה פחות מוכר ומטופל באותן שנים.




פירון סיפר כי "לא מזמן נסעתי עם אברי (גלעד, מנחה התוכנית) לפולין והגענו לטקס נורא נורא חשוב במחנה סוביבור". בשלב זה התערב גלעד והוסיף: "ונורא נורא משעמם". פירון חזר על מילותיו של גלעד והוסיף: "נורא משעמם". לדבריו, "אני לא ידעתי איך אשב שלוש שעות בקור אימים בשפה שאתה לא מבין, בפולנית, ואני צריך לשבת כמו השר בשורה הראשונה"

 הוא המשיך ואמר כי "אני אגיד לכם שדרך הילדים שלי ודרך המשפחה שלי... אני לא מתבייש אם צריך לקחת ריטלין או כדור כזה או אחר בימים מאוד מיוחדים. אני לא מתבייש באופן אישי להשתמש בזה".

פירון הוסיף כי הוא אינו נוטל באופן קבוע את התרופה המחייבת מרשם ומסייעת לסובלים מהפרעות קשב וריכוז, "אני לא משתמש בזה ביום-יום. אני מתפקד בצורה מאוד אנרגטית ומספיקה, עייף פחות מרוב בני האדם שאני מכיר וער הרבה יותר שעות, אבל יש ימים שאני מודע לקושי". מדבריו של פירון לא ברור אם אכן יש לו מרשם לתרופה או שהוא מקבל אותה "דרך הילדים שלי ודרך המשפחה שלי", כפי שאמר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה