כישלון הטיפול הפסיכיאטרי


28.1.17 - כישלון הטיפול הפסיכיאטרי - הטיפול הפסיכיאטרי היה רשלני ופוגעני כך טוען איש משטרה בתלונה לרשויות שהגיש כנגד שני פסיכיאטרי.

לאחר 24 שנים בשירות המשטרה עבר א. פוסט טראומה והגיע לפסיכיאטר שרשם לו תרופת הרגעה חזקה. התרופה, שהסתבר שהייתה תרופה אנטי פסיכוטית גרמה לו לכאבי ראש, לתחושת מיסוך ולרובוטיות, שלא עברו גם לאחר החלפתה בתרופה אחרת.

בגלל התופעות הקשות, שלא הוזהר מפניהן, החליט א. להפסיק ליטול אותה. הפסקת השימוש בתרופה גרמה להחרפת התסמינים של הפוסט טראומה שהובילו לאשפוז של חודשים ארוכים במחלקה סגורה עם תרופות נוספות במינונים גבוהים יותר שגרמו לעוד יותר כאבי ראש, קושי ללכת, שיתוק של שרירי הפנים, וסבל רב. במקביל התפרק התא המשפחתי שלו, תוך התערבות של הרווחה והגבלת זכאותו לראות את ילדיו למרכז קשר של הרווחה בלבד.

כאמור הגיש א. תלונות לרשויות על היעדר הסכמה מדעת בנוגע לטיפול התרופתי ועל טיפול רשלני של הפסיכיאטר של קופת החולים ושל הפסיכיאטר האחראי בבית החולים הפסיכיאטרי שבאזור השרון, שלטענתו דרדרו את מצבו בהתמדה עד למצב שבו נאלץ לקבל זריקות פסיכיאטריות על בסיס דו שבועי עם תחושות קשות וקושי רב בתפקוד.
התלונות הוגשו בסיוע מתנדבי עמותת מגן לזכויות אנוש, החוקרת וחושפת הפרות זכויות אדם בתחום בריאות הנפש.


למידע נוסף,
יהודה קורן,
דובר העמותה

052-3350928

עמותת מגן לזכויות אנוש
נציגי ועדת האזרחים לזכויות אדם הבינלאומית
cchr
www.cchr.org.il
אתר בינלאומי
www.cchr.org

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה