העדות של תמי

עדות של תמי אוגוסט 2021 -כשאדם ישר מבין שהוא טעה, הוא מפסיק לטעות או שהוא מפסיק להיות ישר. אני עברתי את הסיוט הזה כשהתפכחתי מהתרמית הפסיכיאטרית, לפני יותר משלוש שנים. הסתבר לי ששיקרו לי במהלך כל לימודי כפסיכולוגית קלינית, הסתבר לי שאני עצמי הייתי חלק מהתרמית הזו כשעשיתי התמחות ופרקטיקום, ושתקתי מול סימום ילדים ומבוגרים. הסתבר לי (ממש לפני כמה ימים) שעודדתי גם חברים להשתמש באותן תרופות מטריפות, אמנם לא כצעד ראשון, אבל במקרה וטיפול פסיכולוגי פסיכודינמי ארוך ,יקר ומיותר, לא עוזר. התברר לי שאני עצמי לקחתי קוקטיל נוראי של רעלים ולא שום תרופה מאזנת במשך יותר מעשר שנים והתברר לי שאובדן הזיכרון הנוראי שהרס את חיי ואת חיי ילדתי ופגע גם בחברי הקרובים במידות שונות , לא היה רק תוצאה של רשלנות רפואית, אלא גורלם של מיליוני או עשרות מיליוני מחושמלים בעולם, שאיש לא שועה לתלונותינו, ומאשימים את "המחלה", או במובן שהדיכאון הוא שהרס את הזיכרון, או במובן שאנחנו מתחזים, או במובן שאנחנו הוזים. אלו שגם עלו על התרמית הפסיכיאטרית ומכירים קצת את המחקר המצונזר ישר מוגדרים כפרנואידים ולעיתים מחושמלים שוב בהתאם... 

עדות של תמי  אוגוסט 2021

עדות של תמי  אוגוסט 2021

איזו אינקוויזיציה, השם ישמור. כנסיית הפרוזאק, דת בה אלוהים בולט בהעדרו ונותר רק התנ"ך DSM, או שמא BDSM. הכל פוליטי, הכל. נצחונו של הגבר הלבן והעשיר על שאר העולם.

ממקום זה אני מאד מבינה את הדיסוננס הקוגניטיבי של מי שהאמין לשקרים שסיפרו לנו על ה"חיסון", ומאחלת לחסידי החיסון הרבה בריאות ,כוח, ואריכות ימים .

אני עברתי הכל לבד, מבועתת מאימה וסובלת מדמנציה מוקדמת ומתעתעת שלא מאפשרת לי תפקוד עצמאי, וגם נגמלתי בהדרגה מכל אותן תרופות מטריפות, (התמכרתי חזרה לכדורי שינה בקורונה...).

אם אני התפכחתי, כנראה שגם אתם מסוגלים. בשביל הילדים. זה לא דורש מכם כלום. רק לפקוח עיינים. אתם לא חייבים להוביל מאבק כמוני, רק תחבקו את הילדים, במקום להרעיל אותם.

באהבה ובתקווה, תמי.--

יהודה קורן
דובר
נייד:3350928 052

עמותת מגן לזכויות אנוש
נציגי ועדת האזרחים לזכויות אדם הבינלאומית
cchr
www.cchr.org.il
אתר בינלאומי
www.cchr.org


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה