הפקרות בית חולים מעלה הכרמל של משרד הבריאות

חברתה של ליטל יעל על החשוד ברצח: "כופף את הכללים, לא היו לו גבולות" , ידיעות אחרונות , הדר גיל , ליאורה אל חי, 07.10.2021
הרצח של ליטל יעל מלניק (17) זעזע במיוחד את נועה בת ה-16, שהייתה מאושפזת לצידה בביה"ח הפסיכיאטרי "מעלה הכרמל" בחיפה. "הוא היה מאוד פתוח לגבי החיים שלו, מדבר איתנו על דברים שהוא לא אמור", סיפרה על החשוד. על הקשר שלו עם יעל: "היה נראה שיש להם שיחות מאוד עמוקות"


ל"מעלה הכרמל" הגיעה נועה לאחר ניסיון התאבדות שביצעה. "עברתי תקופה קשה בקורונה", סיפרה. "היו המון דברים שקרו לי במקביל, אבל הקורונה הייתה הקש ששבר את גב הגמל. הזומים והמציאות שהיא יצרה לא עשו לי טוב".

"יש המון דברים שקשה לי איתם, כשאני חושבת על האשפוז בדיעבד", המשיכה. "חצי מהאשפוז אני בכלל לא זוכרת. הם היו נותנים לי המון כדורים. אם בן אדם רוצה כדור בשביל להתמסטל, מאוד קל להשיג אותו. לא צריך לעשות הרבה בשביל זה, הם לא חוסכים שם על כדורים. אם הייתי רוצה להתמסטל פשוט הייתי באה ומזייפת התקף. אפילו לא הייתי מתאמצת שיהיה אמין".

חברתה של ליטל יעל על החשוד ברצח: "כופף את הכללים, לא היו לו גבולות" , ידיעות אחרונות , הדר גיל , ליאורה אל חי, 07.10.2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה