נורמלי, תרופות, מדעי ומה שביניהם

02.02.2022 - בואו נשפוך אור על מספר מונחים והדרך בה משתמשים בהם: קחו לדוגמא את המושג "נורמלי". יש לכם קרוב לוודאי רעיון על מה הם חיים נורמליים. האם חיים נורמליים כוללים נטילת תרופות פסיכיאטריות ממכרות משנות חשיבה ומסוכנות?

מה לגבי המילה "תרופות"? האם תמונה דמיונית של איזה סירופ שיעול נעים, הנרשם על ידי רופא משפחה נחמד, מרגיעה אתכם? זה רחוק מאוד מן האמת, תרופה פסיכיאטרית היא סם ממכר חזק ביותר.

בואו ונסתכל גם על המונח "מדעי". לעתים קרובות מילה זו משמשת את הפסיכיאטריה כדי להוסיף לגיטימיות להצהרות שלה. לפי מילון world book' המילה מרמזת על: (בתרגום מאנגלית) "שיטתי, מדויק, דייקני". למאפיינים אלו אין קשר לפסיכיאטריה או לצורך זה, עם בת דודה הפסיכולוגיה.

הצרה היא תעמולה העולמית הפסיכיאטרית בנושא ילדים וחינוך מוליכה שולל הורים בעלי כוונות טובות, מורים ופוליטיקאים כאחד. התנהגות ילדותית "נורמלית"- שוב מילה זו, הפכה למחלה נפשית. ובנוסף, רק באמצעות סימום כבד ומתמשך מגיל צעיר ביותר יוכל הילד ה"חולה" לשרוד את הגרוע מכל.

בניגוד לטענה הפסיכיאטרית, ילדים אינם "חיות ניסוי". הם בני אדם הזכאים להגנה" לדאגה, לאהבה, ולסיכוי לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם בחיים. כל הדברים שהזכרנו למעלה ישללו מילדינו אם נלכדו בכותונת משוגעים כימית ומילולית של תוויות וסמים פסיכיאטרים. 

אילוסטרציה - ילדים בכיתה תחת השפעת תרופות פסיכיאטריות
אילוסטרציה - ילדים בכיתה תחת השפעת תרופות פסיכיאטריות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה