רותם פאר לוחמת צדק ראיון בגלי צה"ל מה 11 בספטמבר אצל אברי גלעד

ספטמבר 2022 - רותם פאר לוחמת צדק אמיצה, התראיינה ב גלי צה"ל בתוכנית של אברי גלעד Avri Gilad על סכנת הסם הנרקוטי ריטלין.

פעם הייתי לוחמנית חסרת מעצורים; היום אני נלחמת רק בנושאים שמבחינתי קשורים בהצלת נפשות.

אברי גלעד ידוע כמי שמעביר הרצאות על הפרעות קשב וריכוז וככזה שתומך במתן ריטלין.

בריאיון הצלחתי לגרום לו לגמגם ולאבד את המילים 

כזאת אני... אי אפשר להשתיק אותי בסיפורי אלף לילה ולילה.

בגדול, בעשור האחרון התחלואה של הסם ריטלין הכפילה את עצמה. על פי מנהל התרופות האמריקאי, הנקודה המרכזית היא שריטלין מסווג כסם מסוכן ברמה 2 יחד עם קוקאין, אקסטזי, אופיום ואוקסיקונטין. כל הסמים שמסווגים באותה רמה דומים ברמות ההשפעה, המסוכנות, הנזקים, ההתמכרות ותסמיני הגמילה.

ברור שהילד שלכם ישפר את הציונים שלו! גם קוקאין ישפר לו משמעותית את הציונים! אין כמעט הבדל ביניהם ועדיין אתם חושבים שקוקאין זה סם מסוכן וריטלין זאת תרופה.

ואתם יודעים מה הכי מצחיק?

שד"ר ליאון אייזנברג, זה שהמציא את המונח "הפרעות קשב וריכוז" אמר בריאיון האחרון לפני מותו: "הפרעת קשר וריכוז היא דוגמה מובהקת למחלה מומצאת. מעולם לא חשבתי שההמצאה שלי תהיה כה פופולארית"

הבן אדם שהמציא את זה אומר שזאת המצאה ואנחנו ממשיכים להאמין באלה שכל מה שמעניין אותם זה לקנות עוד ועוד נכסים על חשבון הבריאות של הילדים שלנו. מצרפת בתגובות לינקים למחקרים משמעותיים שנעשו בתחום שמראים כמה ההשפעה של הריטלין הרסנית (את המחקרים שלח לי Shlomi Asulin שכבר שנים רבות נאבק בתופעה המחרידה הזאת)

רותם פאר

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה