בתי החולים הפסיכיאטריים הם מתקני עינוי במסווה של רפואה ועזרה

מרץ 2024 - ככה הורים יכולים להרוס את החיים של הילדים שלהם, תיעוד של ג' שאהב את אימו ובטח בה והיא בגדה בו ושלחה אותו לגיהינום הגרוע מכל. 

לפני 8 חודשים היה לי ויכוח עם אמא שלי. היא התקשרה למשטרה למרות שלא הייתה שום אלימות, רק חוסר הסכמה בנינו. לקחו אותי לשופט. השופט קבע הסתכלות,
לקחו אותי ל-5 ימים של הסתכלות באשפוז במחלקה סגורה.
מעולם לפני כן לא הייתי אצל פסיכיאטר ולא קיבלתי טיפול פסיכיאטרי.
מנהל המחלקה ד"ר ח' ורופאת המחלקה ד"ר ק' לא דיברו איתי ולא בדקו אותי.
כשהגעתי למחלקה לא אכלתי כי נגעלתי מרמת ההגיינה שם, המקום מלוכלך ויש עכברים בחצר.
רצו לתת לי כדורים ולא הסכמתי. הפסיכיאטר לא דיבר איתי בכלל. ואז חזרתי למשפט והחליטו לאשפז אותי לחודשיים.
כשהייתי בהסתכלות רק דיברו איתי האחים והאחיות. לא היה וידוא הוכחות, לא שאלו אותי מה היה מבחינתי, ישר אשפזו אותי.
בהמשך באשפוז, נתנו לי בכוח זריקה. הפשיטו אותי בכוח 3 בריונים ודחפו לי את הזריקה, למרות שלא הייתי אלים, לא היוותי סכנה כלשהי לעצמי או לסביבה, בסה"כ התוכחתי עם אמא שלי, דבר שקורה להרבה אנשים.
אחרי הזריקה לא יכולתי ללכת על הרגליים, לא יכולתי לעמוד, נהפכתי לזומבי, הייתי שבר כלי, לקחו ממני את עצמי, כפו עלי "טיפול" שהוא עונש.
מסביב ראיתי עוד הרבה אנשים שעברו עינוי דומה. בתי החולים הפסיכיאטריים הם מתקני עינוי במסווה של רפואה ועזרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה