אחד מתוך הרבה מאוד סיפורים איומים שאנו מטפלים בהם וזה עדיין קצה הקרחון.

אוקטובר 2024
סיפור שהגיע אלינו,
״מעולם לא היה לי שום רקע בפסיכיאטריה, ולא לקחתי שום כדורים מעולם.
המצב בארץ, הטילים, חוסר וודאות, הפחדים שמלווים כל יום שעובר, מקשים עלי.
שתיתי שמן קנאביס והגבתי לא טוב, צעקתי בבית והשכנים הזעיקו אמבולנס.
הכניסו אותי לחדר קטן בבית חולים פסיכיאטרי.
הייתי שם משעה 5:00 בבוקר ועד 14:00 בצהריים והתעללו בי:
לא קיבלתי אוכל, 3 שומרים קשרו אותי בקשירות חזקות, כל הגוף שלי היה סגול, אחת האחיות הזריקה לי ברגל ימין.
נתנו לי מים בכוס קטנה מהברז, כמו כלב.
ביקשתי לעשות פיפי, התחננתי ובסוף עשיתי על עצמי קשורה.
הייתי קשורה שעות על גבי שעות.
הם החליטו על אשפוז כפוי, והורו על זריקה של 10 מ״ג זיפרקסה.
זה ערפל אותי. ״
אני מרוסקת.
זה טיפול?
זה האינקוויזיציה ״החדשה״.
בושה!
זה כבר מוגזם ברמות -
כמה אפשר
וכשהגיע לעמותה בסופו של דבר המצב השתנה.
מתוך עמוד של@עמותתמגן לזכויות אנוש

טיפול פסיכיאטרי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה