סער שיינפיין מתאר טיפול פסיכיאטרי ע"י אילן רבינוביץ'

מרץ 2012 - שיינפיין בכנסת: "חשבתי שמדובר בכדורי שינה" . 

"הפסיכיאטר אמר לי 'אלה כדורים לא חזקים, כולם לוקחים את הכדור הזה'", כך אמר הבוקר (יום ב') סער שיינפיין במהלך דיון בכנסת בסערת פרשת הכדורים הפסיכיאטריים בתוכנית הריאליטי "האח הגדול". אחרי שב"ידיעות אחרונות" נחשף כי משתתפים בתוכנית קיבלו טיפול פסיכיאטרי מהפקת התוכנית, קיימה ועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת דיון בממצאי התחקיר. ynet העביר את הדיון בשידור חי. שיינפיין אמר כי "במהלך השהות התחיל להיות משעמם וביקשו ממני להישאר. ואז, עורך התוכנית אמר שפרוטוקול התוכנית מחייב שאפגש עם האחראי על המערך הפסיכולוגי. כשאמרתי שאני לא רוצה לראות פסיכיאטר, אמרו לי שאלו החוקים ואני לא יכול לעזוב את התוכנית בלי לראות את הפסיכיאטר. אמרתי לעצמי 'מה יכול להיות, אראה אותו ואצא הביתה'. הוא הציג את עצמו כפסיכיאטר הכי טוב בעולם, שמגיע לאח הגדול לטפל באנשים כמונו מתוך הכיף שלו". שיינפיין אמר עוד בנוגע למפגש עם הפסיכיאטר ד"ר אילן רבינוביץ' כי "בשיחה עמוקה וארוכה הוא רכש את אמוני. אמרתי לו שאני מבקש לצאת הביתה ולא רוצה להישאר. הוא אמר לי 'כל מי שהצביע לך ובזבז עליך כסף לא יסלח לך ואז אתה תצטרך טיפול הרבה יותר חמור מאשר במצב רגיל'. הוא דיבר על הכדורים האלה כעל 'כדורים לא חזקים, כולם לוקחים אותם. אתה תודה לי על היום שפגשת אותי'. כמעט חודשיים לקחתי כדור להפרעות אישיות וסכיזופרניה בידיעה שזה כדור שינה. אם הייתי יודע שמדובר בכדור של הפרעות אישיות וסכיזופרניה, בחיים שלי לא הייתי לוקח את הכדור הזה". קישורים:

  • תרופות פסיכיאטריות: נזקים ותופעות לוואי - מאמר מאת אילן סלומון מטפל, יועץ ורוקח - מרץ 2012 - כל התרופות הפסיכיאטריות הן בעצם סמים - כל חומר המשפיע על המוח הוא סם. כן, גם קפה, ניקוטין, אלכוהול, וגם אקמול הם למעשה סמים. אולם ברור שככל שהשפעתו של הסם חזקה יותר, כך גם הנזקים שהוא עלול לגרום יהיו חמורים יותר. תרופות פסיכיאטריות רבות הן בעלות מבנה המשתייך לאותן משפחות כימיות כמו סמי רחוב שאנו מכירים. זוהי טעות לחשוב, שסם, כיון שהוא נמכר כתרופה, אינו גורם נזק. הם פועלים באותו מנגנון בדיוק וגם דומים במבנה. קשה להאמין?..
  • הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות - שיטת האבחון - ד"ר בועז רפפורט - יוני 2010 - בכתבה "השלב הבא הוא לחנוק את הילד" - עיתון "פוסט"- ד"ר בועז רפפורט, מומחה להתפתחות הילד הילד, הגיש תלונה נגד "סופר נני", שלטענתו לא עושה אבחון מקצועי של רופא ומשדרת להורים מסרים אלימים. תגובת קשת: "מיכל דליות היא אשת מקצוע מהשורה הראשונה"...
  • גננות רוצות שקט בגן והן להוטות מידי לשלוח ילדים לפסיכיאטרים - הכתבה "ברוב קשב" מירב שלמה מלמד , ידיעות תל אביב , חינוך , 26.03.2010 -ב- 2009 נרשמה עלייה של כשבעה אחוזים בהפניית ילדים עד גיל שש למכוני אבחון של הפרעות קשב וריכוז. ד"ר אורלי נקר: מדובר ב"הפניית יתר" מצד גננות למכונים...
  • מורים ויועצות בתי הספר תחת השפעת ריטלין - מאי 2010 - "יועצות מתקשרות אלי בבקשה שאשכנע אמהות לתת לילד כדור", מספרת שפר. "יועצות הן אומרות 'הגיע אליך ילד כזה וכזה. אני מבינה שהוא מטופל אצלך, אני יודעת שאת יכולה לעזור לו, אבל לי אין זמן ולמערכת אין זמן ולכן אני מבקשת שתשכנעי את האמא שהילד ייקח כדור כדי לפתור את הבעיה'. הייתה לי יותר משיחה אחת כזאת...
  • נלחמים על שפיותם - מערכת בריאות הנפש במדינת ישראל חולה - מבט שני , מרץ 2010 , "נלחמים על שפיותם" - מערכת בריאות הנפש בישראל חולה. החולים המאובחנים אצלה נתונים לעתים בידיים לא מקצועיות, עד שאבחון אחד שגוי יכול להרוס חיים שלמים של אדם בריא בנפשו...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה