הבלי הפסיכיאטריה: "תקשיב, זה ייתן לך הרבה כוחות. זה ציפרלקס. יש לזה כוח עצום" - פסיכיאטר אילן רבינוביץ'

הכתבה ארז דה דרזנר נחשף: 'הד"ר אמר שהכדור ייתן כוח' , ynet , מרץ 2012

ארז דה דרזנר, מתמודד בעונה השנייה של התוכנית "האח הגדול", חושף בראיון שיתפרסם ביום שישי ב"ידיעות אחרונות" כיצד גם הוא התבקש לקחת כדורים פסיכיאטריים מד"ר אילן רבינוביץ'. "הוא אמר לי: 'עכשיו, על כל מה שאנחנו מדברים, אתה לא מספר לאף אחד'"

ארז דה דרזנר, אחד המתמודדים בעונה השנייה של התוכנית, חושף שגם הוא קיבל כדורים פסיכיאטריים מד"ר אילן רבינוביץ' כאשר שהה בבית "האח הגדול".

דה דרזנר חשב שיצליח להתגבר על מה שקרה בבית בלי לשתף את העולם בכאביו. כשראה את חבריו מדברים, החליט לשבור את השתיקה. בראיון שיתפרסם ביום שישי במוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות", מספר דה דרזנר על קבלת כדורים מד"ר אילן רבינוביץ', למרות שמעולם לא ביקש לפגוש פסיכיאטר. הוא משחזר כיצד נווט על ידיו בתוך הבית, והתבקש לגעת באחת הדיירות.
.

.

בראיון שיתפרסם ביום שישי, מספר דה דרזנר על המפגש עם רבינוביץ', על הכדורים שלקח, על תופעות הלוואי ועל הדיכאון ממנו סבל אחרי היציאה מהבית.

"חודש אחרי, אני נכנס לחדר 'האח הגדול' ושואלים אותי אם אני רוצה להיפגש עם פסיכולוג", אמר דה דרזנר.

לא עם פסיכיאטר?

"לגמרי לא. אני זוכר היטב. הם שאלו על פסיכולוג. זה היה מטעה. מעולם לא נפגשתי עם פסיכיאטר בחיים שלי. ראיתי פסיכולוג פעם אחת, בילדות, בגלל הקשיים בבית הספר. שאלתי בחדר 'האח הגדול': 'למה אני צריך פסיכולוג?'. אמרו לי: 'כדאי שתעשה שיחה איתו'. היה לי די קשה אז בבית. אף אחד לא אהב אותי בהתחלה. לא הבינו אותי. חשבתי, אוקיי, לא יכול להזיק אם אראה פסיכולוג. אם היו מבקשים ממני לראות פסיכיאטר, לא הייתי מסכים".

לדבריו, "קראו לי לחדר 'האח הגדול'. נכנסתי, פתאום אני רואה בן אדם. אילן יושב על הספה. התרגשתי. תבין, הרי לא ראיתי הרבה זמן אדם מהעולם החיצון. ואילן רבינוביץ' יושב לידי, אומר לי: 'מה נשמע? איזה חתיך אתה, איזה שרירים יש לך, אתה גבר, אתה בחור יפה'.

"ואז אילן אומר לי: 'ארז תקשיב, תקשיב, תקשיב. אני מדבר. אתה יצאת לא טוב בתחילה. עכשיו, על כל מה שאנחנו מדברים, אתה לא מספר לאף אחד. לא לדיירים, לאף אחד. זה בינינו'".

קיבלת משהו בפגישה הראשונה מד"ר רבינוביץ'?

"כן. הוא אמר לי: 'תקשיב טוב, אני נותן לך כדור. תיקח אותו'. שאלתי: 'רגע, מה אתה נותן לי?'. ואז הוא אומר: 'תקשיב, קח כדור בתוך המעטפה'. זה היה ללא עלון, ללא קופסה. אמרתי לו: 'למה אתה נותן לי כדור?'. הוא אומר לי, 'תקשיב, זה ייתן לך הרבה כוחות. זה ציפרלקס. יש לזה כוח עצום'. אמרתי לו: 'אבל אני לא צריך לקחת את זה'. והוא שוב אומר לי: 'קח, זה ייתן לך כוחות. אתה לא מספר לאף אחד'. הוא הביא כוס מים כדי שאקח שם".

הראיון המלא וגילויים חדשים בפרשה יתפרסמו ביום שישי במוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות"/

הכתבה ארז דה דרזנר נחשף: 'הד"ר אמר שהכדור ייתן כוח' , ynet , מרץ 2012


 
קישורים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה