הונאת הפסיכיאטריה - לא מדעי, אין ריפוי



פסיכיאטריה - הונאה מושלמת
ד"ר פרד באומן: "עד היום אין בפסיכיאטריה אף רישום, מקרה, המדווח על מחלה אמיתית אחת בעלת תוקף. מה שהם (הפסיכיאטרים) עושים הוא בעצם נועדים יחד בהתאחדות לדיון על ה-DSM, ספר האבחון הסטטיסטי להפרעות נפשיות. ואז הם מחליטים בהצבעה ברוב קולות על קיומן של הפרעות רגשיות והתנהגותיות חדשות. ובלי דיחוי נוסף מתחילים, לאחר הצבעה, לקרוא להן מחלות, ואומרים לציבור כי אלו מחלות. זו הונאה מושלמת, הונאה מושלמת".
.
חוסר איזון כימי במוח - שקר מוחלט
ד"ר תומאס זאס: "למען האמת, חוסר איזון כימי במוח הוא שקר מוחלט. אף אחד לא מדד, לא הדגים, ולא ערך בדיקה - שתראה שלמישהו יש חוסר איזון כימי במוח שלו. נקודה".
.
פסיכיאטריה - מדע לא אובייקטיבי - ללא בסיס עובדתי
ד"ר גרייס ג'קסון: "מה שהציבור האמריקאי צריך לדעת הוא שכאשר אתה או אנשים אהובים עליך או חבריך, עוברים אבחון פסיכיאטרי, צריכים המאובחנים לשאול את הרופא הפסיכיאטר: 'בבקשה אדוני הרופא, איפה הבדיקה הכימית של זה? איפה הבדיקה המדעית האובייקטיבית לזה?' , ואני מבטיחה לכם שהפסיכיאטר ישיב לכם ויאמר: 'אין לנו בדיקה כימית לזה' ... אין שום מדע הגיוני במה שהם חושבים שהוא הגורם לסמפטומים האלה. כל התרופות שניתנות לאנשים, ללא יוצא מהכלל פועלות באמצעות כימיקלים, הגורמים שינוי במוח באופן שעלול לגרום נזק רב מאוד. אלך צעד אחד נוסף ואומר שבהעדר הוכחה לחוסר איזון כימי שאותו התרופות במרכאות "מאזנות מחדש" או "מתקנות", התרופות האלה הן למעשה רעל".
.
פסיכיאטרים עונים לשאלה: "האם קיימות בכלל בדיקות רפואיות או מדעיות כלשהן ל'הפרעות' נפשיות?"
.
"אין שום בדיקה ביולוגית לשום מחלה נפשית שאני מכירה". .. "כרגע לא קיימות שום בדיקות כדי לוודא את האבחון שלך". .. "אין שום בדיקות, אין שום בדיקות ספציפיות היכולות להבדיל בין סכיזופרניה להפרעת מניה, דיפרסיה, אף לא בדיקה אחת". .. "אין לנו למעשה שום בדיקות, שמוכיחות את נכונות האבחונים שלנו". .. "אין שום בדיקות, אין איזושהי ביופסיה שאפשר לעשות, שתקבע אם אדם זה הוא מדוכא או מאני דיפראסיבי". .. "כרגע אין לנו שום דבר שהתפרסם לאחרונה, ומאפשר לזהות מחלה נפשית" ... "אין שום בדיקות ספציפיות כדי לאמת את האבחנה, או להראות את השיפור, כמו בדיקות דם, או בדיקות של קרני רנטגן, או משהו כזה" ... "בפרקטיקה שלי אני לא מבצע שום בדיקות, אני פשוט מדבר עם אנשים ומקשיב להם, ואז אני מחליט איזו מחלה יש להם"..." אין לנו למעשה שום בדיקות דם ספציפיות, או בדיקות אחרות שמגדירות מחלת נפש כלשהי"
.
פסיכיאטרים עונים לשאלה: "כמה מטופלים ריפאת?"
.
"הייתי אומרת אחד" ... "אין כרגע שום ריפוי אמיתי בפסיכיאטריה" ... "אתה שואל אותי כמה מטופלים ריפאתי, .. אני לא יודע אם יש מאיתנו מישהו שאי פעם ריפא בכלל" ... "לא ריפאתי אף אחד מהמטופלים שלי" .
.
נקודות:
  • פסיכיאטרים מודים שאין בדיקות רפואיות היכולות להוכיח כי למישהו יש "מחלה נפשית".
  • פסיכיאטרים מודים שהם אינם מסוגלים לרפא את המטופלים שלהם.
קישורים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה