חוק חדש בארה"ב מגן על ילדים מצריכה כפויה של תרופות פסיכיאטריות

מרץ 2016 - חוק חדש בארה"ב מגן על ילדים מצריכה כפויה של תרופות פסיכיאטריות

במדינת ניו-מקסיקו שבארה"ב עבר חוק חדש, אשר מהווה פריצת דרך בהגנה על ילדים מפני צריכה כפויה של תרופות פסיכיאטריות. זהו חוק ראשון מסוגו בארה"ב..

החוק הועבר ע"י המחוקקת נורה אספינוזה, בסיוע וועדת האזרחים לזכויות אדם. (CCHR)

http://healthimpactnews.com/2016/new-mexico-law-prohibits-forced-psychiatric-drugging-of-children-first-such-law-in-the-u-s/

החוק מגן על ילדים ב-3 דרכים:

1 החוק אוסר על ביצוע אבחון בתוך כותלי ביה"ס ללא הסכמה בכתב מההורים.

2 החוק אוסר על ביה"ס מלנקוט כל פעולה כנגד הורים שאינם מעוניינים לתת תרופה פסיכיאטרית לילדם, או לדרוש מהם לתת תרופה כזו.

3 החוק אוסר על שירותי הרווחה להוציא ילד מחזקת הוריו בגלל סירובם לתת לילד תרופה פסיכיאטרית.

המחוקקת נורה אספינוזה אומרת: "ילדים בעלי רמת אנרגיה גבוהה מתיוגים כבעלי לקות נפשית... וברגע שמתחילים לתת להם תרופות, כמעט בלתי אפשרי להוריד אותם מהן."

http://www.nmlegis.gov/lcs/legislator_details.aspx?SPONCODE=HESPI

יהודה קורן, דובר עמותת מגן לזכויות אנוש, אומר שחוק דומה חייב לעבור גם בישראל, שכן כאן לילדים אין הגנה מפני שימוש כפוי בתרופות פסיכיאטריות - בתי הספר מפעילים לחץ עצום על הורים לשלוח את ילדם לאבחון ולתת תרופה פסיכיאטרית כגון ריטלין, ולעתים קרובות מדי אף פונים לרווחה וכך הורים נשארים עם אחת משתי ברירות - לאבד את החזקה על הילד, או לתת לו תרופה פסיכיאטרית. מצב זה חייב להשתנות !.

עמותת "מגן לזכויות אנוש" היא הנציגה הישראלית של Citizens Commision on Human Rights –(CCHRארגון בין-לאומי המונה למעלה מ-300 סניפים ברחבי העולם. הארגון נוסד בשנת 1969 על ידי ארגון ( הסיינטולוגיה בשיתוף עם ד"ר תומאס סזאס, פרופסור לפסיכיאטריה, כגוף עצמאי, במטרה לחקור ולחשוף מקרים של הפרת זכויות אדם בידי פסיכיאטרים. הארגון עובד עם האו"ם ועם קבוצות רבות אחרות, במטרה לנקות את תחום בריאות הנפש. העמותה רואה בפסיכיאטריה את האלמנט ההרסני ביותר בחברה כיום.

יהודה קורן
דובר
עמותת מגן לזכויות אנוש
נציגי ועדת האזרחים לזכויות אדם הבינלאומית
cchr
www.cchr.org.il
אתר בינלאומי
www.cchr.org

נייד:3350928 052
טל' 7312875 03
טלפון עמותה: 5660699 03

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה