הפסיכיאטר מיכאל ינקו נעצר: "חשוד שרשם תרופות לכל דורש תמורת מאות שקלים"

פסיכיאטר נעצר: "חשוד שרשם תרופות לכל דורש תמורת מאות שקלים" , איתי שיקמן ואלי סניור ,  22.11.18 , ynet

ד"ר מיכאל ינקו, מנהל המרכז לתמיכה רגשית ונפשית בתל אביב, נעצר בחשד שהפיץ מרשמים לתרופות נרקוטיות לכל דורש תמורת כסף וללא כל הצדקה רפואית. המשטרה: "פגיעה קשה באמון הציבור ואף סיכון לבריאותו"

"הפיץ מרשמים תמורת מאות שקלים". ד"ר מיכאל ינקו
"הפיץ מרשמים תמורת מאות שקלים". ד"ר מיכאל ינקו
 ד"ר מיכאל ינקו, פסיכיאטר בן 54 תושב אזור המרכז, נעצר אתמול (יום רביעי) בחשד להפצת מרשמים במירמה ובניגוד לחוק לתרופות נרקוטיות לכל דורש תמורת מאות שקלים. אמש, בתום חקירתו של ינקו במפלג ההונאה של מחוז תל אביב במשטרה, הוא הובא לבית משפט השלום בעיר שהורה לשחררו למעצר בית מוחלט עד מחר. כמו כן, בית המשפט הורה לחשוד שלא לעסוק במקצוע הרפואה עד ליום חמישי הבא. 
 
אחד ממרשמי התרופות
אחד ממרשמי התרופות

על פי חומר הראיות שנאסף עולה כי ד"ר ינקו נהג לרשום מרשמים רפואיים לתרופות נרקוטיות ולהפיצם לכל דורש תמורת מאות שקלים - שאותם, על פי החשד, שילשל לכיסו. זאת, מבלי שהיה לכך הכרח רפואי או הצדקה כלשהי.

במשטרה אמרו היום כי "ניצול לרעה של מעמד או בעל תפקיד בחברה הישראלית, קל וחומר של אדם האמון על ביטחונו ושלומו של הציבור, מהווה פגיעה קשה באמון הציבור ואף יותר מזה מהווה סיכון לבריאותו".

עורכת הדין נגה ויזל המייצגת את הרופא הפסיכיאטר מסרה בתגובה: "מדובר בתלונת שווא של מתלוננת שמנסה לסחוט את מרשי וגייסה לשם כך שני עבריינים שיסייעו לה בהליך הסחיטה. מאחלת לכל מטופל במדינת ישראל רופא מסור ומקצועי כמו ד"ר ינקו. הראיה לכך שבית משפט שחרר את מרשי והדברים מדברים בעד עצמם".

פסיכיאטר נעצר: "חשוד שרשם תרופות לכל דורש תמורת מאות שקלים" , איתי שיקמן ואלי סניור ,  22.11.18 , ynet

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה