תגובת יהודה קורן דובר "עמותת מגן לזכויות אנוש: לרצח בפרדסיה

ספטמבר 2019 - הרצח בפרדסיה הוא תולדה של "טיפולים" אלימים, שימוש בסמים פסיכיאטרים משני תודעה והרסניים, התייחסות למטופלים כמו לחיות. אין להתפלא שמעשי טירוף ומקרי רצח והתאבדות, הם חלק ממנת חלקם של הצוותים. במשך 200 שנה לא הצליחה הפסיכיאטריה לרפא אף מחלה או הפרעה פסיכיאטרית. מחקרים רבים מתריעים מפני תופעות לוואי קשות בעקבות שימוש בתרופות נוגדות דיכאון ואמפטמינים. תופעת הלוואי החמורה ביותר של תרופות אלו היא "אקאטיזיה" - חוסר שקט חמור שיכול להיות מלווה בהתקשחות שרירים, פסיכוזות, דופק ולחץ דם לא סדירים, בעיות לב ופרצי זעם ואלימות בלתי נשלטים.

פרופסור רלף אדוארדס, ראש היחידה המפקחת על תופעות לוואי של תרופות מארגון הבריאות העולמי WHO) ) הזהיר בשנת 2001 כי סמים פסיכיאטרים רבי עוצמה מסוג נוגדי הדיכאון SSRI יכולים לגרום להרגעה, תרדמת, עצלנות, קשיים בחשיבה, בלבול, קשיי ריכוז, בעיות בזיכרון, סיוטים, פאניקה, ואי שקט חמור.

הרשות למזון ותרופות האמריקנית, ה-FDA, פרסמה כבר בשנות ה-80 שפרוזק עלול לגרום להתאבדות ורצח המוני.

סמים פסיכיאטרים אחרים כמו קלופיקסול, הלידול, ונוספים הורסים חיי אדם ומדרדרים את המטופלים האומללים למצב של כמעט מתים מהלכים.

אנו קוראים לסגור את המוסדות הפסיכיאטרים לאלתר, ולהכניס שיטות ריפוי יותר הומניות לסל הטיפולים הממומנים על ידי הקופות (כלומר על ידי המיסים של כולנו).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה