סרוקסט ונוגדי דיכאון - הטיפול או הבעיה עצמה? - דר' פיטר ברגין

אוקטובר 2020 - בעקבות המאמר שהיה באחד האתרים, עוד אחד בשרשרת מאמרים ותוכניות, על דחיפת תרופות פסיכיאטריות של חברות התרופות לאחרונה, כדי "לפתור" דיכאון וחרדות. לא בדיוק "לפתור" אולי כדי להפוך את הציבור המצוי תחת המצב הקשה, ללקוחות לכל החיים של חברות התרופות.. לצערי מזור אמיתי לא תמצאו שם. בסרטון דר' פיטר ברגין מתראיין בכתבה לרשת "פוקס" האמריקנית החושפת כיצד טיפול בנוגדי דיכאון גורם לאלימות והתנהגות אובדנית בבני נוער. הכתבה כוללת עדויות אישיות על נזקים משימוש בתרופות סרוקסט (פקסיל) ופרוזק. אני כאחד שהייתי עד במשך 20 שנה האחרונות למקרים של בני אדם שחוו את השימוש בתרופות אנטי דיכאוניות. ראיתי שנוצרת סקלה של תופעות לוואי, ולמשתמשי התרופות האנטי דיכאוניות ישנם תופעות בקצה הסקאלה של רצח והתאבדות דרך אגב זה כתוב בעלון לצרכן אם לא שמתם לב. 

מה שעוד יותר מעניין העובדות שלא מספרים לכם עליהן, הגוף הוא מכונה ביוכימית מורכבת ביותר, בעלת ראקציות וזרימות כימיות אשר מתרחשות בהרמוניה ובריתמוס אלו עם אלו. הן מתרחשות על פי סדר ספציפי, בכמויות מסוימות, ובשיעורי מהירות מדויקים.

כאשר מכניסים לגוף חומר זר כתרופה ממכרת פסיכיאטרית, משתבשות הזרימות והפעולות הפנימיות הללו. הסמים עלולים להחיש, להאט, לחסום, להמם, או להרחיק מרכיבים חיוניים של חילוף החומרים. זו הסיבה שסמים פסיכיאטרים יוצרים תופעות לוואי. למעשה, זו הסיבה לכך שהם יוצרים תופעה כלשהי. אין עוד דבר המסוגל להשתוות אל גוף האדם ביכולתו לעמוד בהפרעות כאלו ולהגיב עליהן. התרופות הפסיכיאטריות אינם גורמים לריפוי אמיתי. אתה לא מתרפא ומחלים בעקבות שימוש בתרופה הפסיכיאטרית בזמן סביר, אף פסיכיאטר לא מכריז עליך כבריא נפשית, גם לא מסירים את התווית של "חולה נפש". האמת המחרידה היא פסיכיאטריה במשך 150 שנה האחרונות, לא הצליחה לשקם או לרפא שום מטופל שלה.

יהודה קורן
דובר
נייד:3350928 052

עמותת מגן לזכויות אנוש
נציגי ועדת האזרחים לזכויות אדם הבינלאומית
cchr
www.cchr.org.il
אתר בינלאומי
www.cchr.org


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה