4 שנות מאסר למאבטח בית חולים טירת הכרמל שביצע עבירות מין בבת 13

4 שנות מאסר למאבטח בית חולים פסיכיאטרי שביצע עבירות מין בבת 13 ,  יואב איתיאל ,  וואלה , 14.11.2021

המקרה התרחש בינואר כשרפי שרוף בן ה-23, ביצע מעשי סדום במאושפזת בתוך ביה"ח בטירת כרמל. השופטים בחרו עונש נמוך ממה שדרשה הפרקליטות עקב התנהלותו של המאבטח במשפטו, הודאתו והבעת החרטה. מדובר באותה מחלקה בה עבד גם אדוארד קצ'ורה, החשוד ברצח של יעל מלניק תגיות

ליטל יעל מלניק בת ה- 17 נקברה חיה ונרצחה על ידי המטפל שלה מבית חולים מעלה הכרמל

 ליטל יעל מלניק בת ה- 17 נקברה חיה ונרצחה על ידי המטפל שלה מבית חולים מעלה הכרמל

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר אתמול (רביעי) ארבע שנות מאסר על רפי שרוף בן ה-23 מעוספיה, מאבטח בבית החולים הפסיכיאטרי "מעלה הכרמל" בטירת כרמל, לאחר שביצע בחודש ינואר עבירות מין במאושפזת בת 13. מדובר באותה מחלקה בבית החולים בה עבד גם האח אדוארד קצ'ורה, החשוד ברצח של יעל מלניק מאושפזת בת 17.

"אין חולק כי מעשיו של הנאשם חמורים", קבעו הרכב השופטים. השופטים יחיאל ליפשיץ, גלית ציגלר ושמואל מנדלבום הזכירו כי מדובר במי שבמהלך עבודתו כמאבטח בבית החולים פיתח קשר מיני, אסור ופלילי, עם הילדה שהייתה מאושפזת במקום, ביודעו את גילה.

האירועים התרחשו בחודש ינואר השנה, הפרשיה התפרסמה לראשונה בוואלה! וזהות המאבטח הותרה אז לפרסום. על פי כתב האישום, הקשר החל בשליחת תמונה מינית מצד הילדה, שבעקבותיה נוהלה בין השניים שיחה בעלת אופי מיני. בהמשך, מעשיו "עלו שלב" והוא ביצע בה מעשי סדום בתוך בית החולים, בשתי הזדמנויות בתוך יומיים, ולעבירות אלה נלוו מעשים מגונים, כשניהל עם הילדה שיחות טלפון בעלות תוכן מיני בכמה הזדמנויות במהלך אותו חודש.

4 שנות מאסר למאבטח בית חולים פסיכיאטרי שביצע עבירות מין בבת 13 ,  יואב איתיאל ,  וואלה , 14.11.2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה