מהי ההגדרה של פסיכיאטריה, מה היא באמת

יוני 2022 - שמתי לב שאנשים רבים אינם יודעים את ההגדרה האמיתית של פסיכיאטריה ולכן ההגדרה כאן המילה בנויה משתי מילים, פסיכה ואטרייה - פסיכה היא נפש ביוונית ומה שמזעזע מעולם פסיכיאטרים לא הגדירו מה היא נפש, ולכן הם שוללים את הימצאותה של הנפש. ואטריה היא ריפוי בלטינית.


גבירותי ורבותי אני לא ראיתי ב30 שנה האחרונות שאני מכיר את הנושא ולומד אותו כל הזמן, לא ראיתי מקרה אחד של ריפוי???? אף אחד לא הפך לשפוי ובעל יכולת. ההפך הם הופכים לנתמכים של ביטוח לאומי וכושלים בחיים לפעמים פה ושם עושים משהו.

אף אחד לא הפך לאדם, שיכול לצאת לחיים ולנצח להקים משפחה להקים עסק ללמוד לתארים אקדמיים. מה ששמתי לב שהתרופות מנהלות את חיי המטופלים הללו והתרופות לא הופכות אותם לבריאים לחלוטין. המטופלים שתלויים בסמים הפסיכיאטרים אינם מבריאים ומפסיקים ליטול את התרופות הללו. אם באמת היו מחלות נפש היה אפשר לראות אותם בבדיקות מעבדה סי טי, מ אר איי, בדיקות דם, אם הן היו כאלה הן היו נפתרות עם תרופות אז היכן הפתרון? הפתרון נמצא שם... בשיחות בתקשורת אם המטופל הטכנולוגיה עובדת אם אין התערבות של סמים פסיכיאטרים. הם עוצרים וחוסמים ומעקבים את האדם מלראות מה היה שם שגרם לו ליפול. אני יודע שיש טכניקות שעושות פלאות. תזונה טובה שקט ולא סמים ריחוק רציני מהמקום שגרם לאדם להתדרדר למצבו. שיחות אישיות המבוססת על בסיסים של תקשורת עם יכולת להיות שם עבור המטופל. יש ידע מדויק בקשר לזה. שימו לב זה מה שעשו הפסיכיאטר ג'ורג'יו אנטנוצ'י ולורן מושר. חברים יקרים היו תוצאות. אך הממסד הפסיכיאטרי ממש לא אהב את זה מעניין מדוע.

עזרה ממשית ללא סמים

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה