תומאס סזאס הפסיכיאטרי ההומני בהיסטוריה, הכלים הפסיכיאטרים לא משפרים ילדים!

יוני 2022 - שנים של עבודה עם ילדים הבהירה לי את הנתונים הבאים. ילדים הם גברים ונשים שלא הגיעו למלא גודלם ובגרותם. והם נפלאים וטובים מהבסיס שלהם. 

תומס סזאס - פרופסור אמריטוס לפסיכיאטריה

אחת הסיבות שהפרעת קשב וריכוז לא הוכרזה כמחלה ...אך נכנסה לספר האבחונים הפסיכיאטרים זו הונאה. כשאבדנו עם ילדים השיפור שחל בילדים שהיו על ריטלין וירדו מהסם הנוראי הזה, בעזרת רופאים. כשמערכת החינוך הדביקה עליהם תווית שמכפישה אותם. כשהם חושבים לעצמם שמשהו לא בסדר אצלם... זה איום ונורא.

הילדים הם בסדר גמור יש להם קשיים כמו לכל אחד מאתנו ועם כלים נכונים מתגברים על הקשיים הללו.

הסיבה שתרגילי התקשורת עבדו שיפרו את מצבם של ילדים. הייתה הוכחה שהתווית הפסיכיאטרית היא איוולת המטובלת ברשע. לראות את התופעה הייתה יוצאת מן הכלל.

הסיפור הנהדר שחל בהם שלמדו איך ללמוד היה יוצא דופן כשהפכו לתלמידים מקצועיים ולמדו ללמוד לבד. להוציא את המירב מהלימודים. העלה את ביטחונם העצמי ואת ההחלטיות העצמית שלהם. זו הייתה הוכחה ניצחת שכל ההנחות הפסיכיאטריות היו שגויות מהיסוד.

צרפתי לכאן חלק מהמסקנות של רופאים, פסיכיאטרים ואנשי אקדמיה.

חברי CCHR ברחבי העולם.

בהובלת פרופסור לפסיכיאטריה תומאס סאס- וזה מה שהם מצאו:

"הפרעות" פסיכיאטריות אינן מחלות רפואיות: ברפואה קיימים קריטריונים נוקשים על פיהם נקבע מצב פיזיולוגי מסוים כמחלה: רשימת הסימפטומים וגורמיהם מוכרת וידועה מראש, כמו גם הבנת הפיזיולוגיה של המחלה, חייבת להיות בדוקה ומבוססת. רעידות וחום הם סימפטומים. מלריה וטיפוס המעיים הן מחלות. ניתן להוכיח את קיומן של מחלות באמצעות עדות אובייקטיבית ובאמצעות בדיקות פיזיות. אבל, אף לא "מחלה" נפשית אחת הוכיחה את קיומה באופן רפואי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה