כמה זמן ייקח עד שאנשים יעשו סוף למעלליהם של הפסיכיאטרים - והפעם התעללות באיתנים

30.09.2022 - יום כיפור קרב ובא וצריך לעשות תשליך, ולכפר על העברות שלנו, הייתה לי השראה אני עושה סלט, ונזכר בתוכנית מערוץ כאן על התעללות ב"איתנים" כל כך גרוטסקי אף אחד לא יצא משם איתן, היו למקום הנורא הזה עוד חשיפות בעבר.

מעניין כמה זמן ייקח עד שאנשים יעשו סוף למעלליהם של הפסיכיאטרים.

ואני אומר וואלה, שינינו משהו, כל כך הרבה שנים אני במאבק הזה, לחשוף את מעשיהם של הפסיכיאטרים, ולא שמתי לב שעוד אנשים התעוררו, הנה "בונות אלטרנטיבה" ומטפלת שיש לה מאות לקוחות ואלפי עוקבים, ועוד אחת, ועוד אחד.

זה מחזק את ידינו. נכון ההתעוררות היא לא מהירה וקיצונית. כיוון שמאוד קשה לעמוד מול רוע ורשע כזה. גם קשה לתאר את מה שמתחולל בין הכתלים של בתי החולים הפסיכיאטרים. שאלה יש לי מדוע לא קוראים להם בתי החלמה לנפגעי נפש.

מה שמזעזע הפסיכיאטרים שללו מכל וכול את קיומה של הנפש. מדהים הוא שאין להם הגדרה למה היא נפש. הם חושבים שאנחנו המוח... כמה מעט הם יודעים. יש הגדרה מאוד מדויקת לנפש והנפש היא כלל לא פיזית. לא חומר. לא אנרגיה, לא זמן, ולא מרחב ממש לא.

הפסיכיאטרים שללו את קיומנו לכן הם קושרים אותנו, מסממים אותנו וחושבים שהם עושים טוב לפציינט ששוכב מולם והם מעבירים זרם חשמלי במוח שהורס את התאים במוח האומללים ולהפוך את המטופל לנכה לצמיתות או חלקי.

אם באמת הם היו צודקים אתם הייתם רואים סיפורי הצלחה פנומנליים, אנשים מבריאים על ימין ועל שמאל, מסירים מהם את התוויות הפסיכיאטריות ואנשים חוזרים לחיים הרגילים מאושרים ומצליחים בכל אשר יפנו.

אבל הרגילו אותנו ביחסי ציבור מסיביים ובמשך שנים רבות. שאי אפשר וככה זה. האומנם?

האם זה הגיוני? האם כל רופא באופן טבעי לא היה רוצה שהמטופל שלו יחלים? האם זה לא גורם לו לסיפוק ענק. אושר קטן, הרי הם נשבעו על שבועת הרופאים נכון?

תרשים הזרימה של פסיכיאטריה הוא כך: ראשית מתייגים אותך, לאחר מכן מסממים אותך, כשאתה מתדרדר מאשפזים אותך ואם מתקצרים חייך אז הם כבר בלקוח הבא. התרופות שלהם לא מרפאות אף אחד הם רק מנהלות את המחלה וגורמת לרווחים למי שמייצר אותם. לא פלא שאחד משלוש מת אצלם טרם עת, הנושא הזה עבר בדיקה יסודית.

שתהיה לכם שנה וגמר חתימה טובה.

 

"הרגשתי שפן הניסיונות שלהם" : התחקיר על מרכז בריאות הנפש "איתנים", מתוך מאמר של גת מגידו, 24/07/2022 , אוןלייף .

"הרגשתי שפן הניסיונות שלהם" : התחקיר על מרכז בריאות הנפש "איתנים", מתוך מאמר של גת מגידו, 24/07/2022 , אוןלייף .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה