טרור מייצרים, הוא אינו מולד או טבוע בדם

אוקטובר 2023 - מחבלים מתאבדים נוצרים, הם אינם נולדים כך. בסופו של דבר, טרור הוא תוצר של משוגעים הנחושים בדעתם להרוס. ומשוגעים אלו הם בד"כ התוצר של טכניקות פסיכולוגיות או פסיכיאטריות, המכוונות לשליטה על ההתנהגות והמחשבה.– ג'אן איסטגייט, נשיאת CCHR הבינלאומית

טרור מבית היוצר של הפסיכיאטריה

רופאים בשירות מתכנני המוות


בעוד שאמצעי התקשורת התרכזו ב- 11.9 באוסאמה בין לאדן, מעט ידעו על תפקידו של הפסיכיאטר המצרי אימאן אל זאוואהירי, יד ימינו של בין לאדן.


דווח כי פיגוע ה-11 במרץ 2004 במדריד ספרד תוכנן מאחורי הקלעים על ידי הפסיכיאטר המרוקני אבו חאפיזה.

השתמשו בסמים פסיכיאטריים בעיראק כדי לערוך שטיפות מוח לבחורים צעירים ובכך לייצר מחבלים מתאבדים.

יוצרים טרוריסטים גם על ידי שימוש בשיטות פסיכולוגיות להרס האינדיבידואליות, השיפוט המוסרי והאחריות האישית.

"מתכנתי" השכל משלבים כאב, תרופות פסיכיאטריות והיפנוזה כדי להפוך בני אדם – כולל ילדים – למכונות רצח חסרות מצפון.

פסיכיאטרים משבחים את השהידים

בשנת 1942, ווינסטון צ'רצ'יל הכריז כי "פסיכולוגים ופסיכיאטרים מסוגלים לכמות נזק עצומה" ולכן יש לאסור עליהם מעורבות עם כוחות צבא.


כמה פסיכיאטרים מהללים ומצדיקים את הפעולות המרושעות של הטרוריסטים ואת הנסיבות הביולוגיות, המנטליות או התרבותיות של הטרוריסט.


בשנת 2002, ד"ר עאדל סאדק, נשיא האיגוד הערבי של הפסיכיאטרים, כינה את המחבלים המתאבדים קדושים מעונים ואת פעולותיהם הקרבה עצמית וכבוד.


צוותי בריאות נפש סיפקו תרופות נגד דיכאון לאנשי השירות הצבאי שאיישו את בית הכלא העיראקי בו עינו ופגעו באסירים.


מקורות צבאיים מצהירים כי מכניסים טייסים למשטר חיים הכולל נטילת ממריצים פסיכיאטריים כנגד עייפות. תופעות לוואי אפשריות של התרופות האלו כוללות דיכאון ורגשות של אלימות ופרנויה.


נפגעי טרור מסומנים מראש כנפגעי נפש


הדיווח מעורר הדאגה לפיו 71% מהאמריקנים חשו דיכאון בעקבות מתקפת ה-11 בפטמבר, התבסס על סקר פסיכיאטרי שכלל 1,200 בני אדם בלבד, ובוצע ימים אחדים אחרי ההתקפות. בדרך זו, תגובה אנושית צפויה לטרגדיה איומה עוותה ל "הפרעת נפש".


פסיכיאטרים שביקשו לנצל הזדמנויות חזו כי אחוז גבוה של אזרחי ניו יורק יסבלו מ"הפרעת מצוקה אחרי טראומה" (PTSD – Post Traumatic Stress Disorder) ולכן דרשו שלושה מיליארד דולר לטיפולים.


את המונח "PTSD" המציאו לראשונה שלושה פסיכיאטרים כדי לתאר את הקשיים מהם סבלו יוצאי צבא אמריקנים אחרי מלחמת וייטנאם. השפעות המלחמה הן הרסניות, אבל הפסיכיאטרים השתמשו בתגובות הגיוניות אלו כדי להרוויח כסף על חשבון פגועי המלחמה.


קיימים נתונים רבים המצביעים על יכולתו של האדם לחזור לעצמו אחרי טרגדיה, ועל ערכה הרב של שיחה עם חבר מבין, בן משפחה או איש דת בזמן כזה.


כתבות רלוונטיות בעיתונות:

הסדר טיעון עם הפסיכיאטר דוד שמיר שהואשם בריגול לאיראן , הארץ 2008

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה