עדות של אם: מה שאשפוז פסיכיאטרי גורם

נובמבר 2023 - תיעוד למה שאשפוז פסיכיאטרי גורם

כאמא לילדים, הלב שלי נשבר כששמעתי את הסיפור של ט' על הבן שלה, שהיא כל כך אוהבת.

"הוא הגיע להוסטל והיה לו שם משעמם כי הדיירים האחרים לא בגיל שלו ורובם זומבים לגמרי והוא אמר שהוא בדיכאון מזה, כי כמו אדם נורמלי הוא הזדקק לחברה....

אז נתנו לו קוקטייל של שלוש תרופות חזקות שהשביתו אותו לגמרי וכך "טיפלו" בדיכאון.

עשיתי טעות שהסכמתי לאשפז אותו במחלקה הפתוחה בגהה כשהוא היה מתבגר,

הוא היה תלמיד חכם וטוב ובגיל ההתבגרות התחילו ההורמונים והוא היה לחוץ ומבולבל ופעם אחת שלף סכין

היום אני מבינה שזה היה רגעי ואפשר היה להרגיע אותו ולטפל במצב.

אבל היועצת בבית הספר שלחה לפסיכולוגית ששלחה לפסיכיאטר והם הציעו שיהיה באשפוז יום.

ואז הוא התחיל עם התרופות, ולא חזר לבית הספר ולא התגייס , ומאז הוא מהוסטל להוסטל וכל הזמן נותנים לו יותר תרופות ומפחיתים את היכולת שלו והחיים שלו.

היום הוא בן 38 והחמיץ את כל החיים שלו, אני לא רואה איך יקרה הנס הזה שיחזור לעצמו ולחלומות שלו, כל כך הרבה דברים שרצה לעשות בחיים שלו ירדו לטמיון. אני אוכלת את עצמי כל יום על הטעות שעשיתי שהקשבתי לפסיכיאטר שהרס לכולנו את החיים, כי כשהילד שלי מת מבפנים גם אני קצת מתה.

תרופות פסיכיאטריות
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה