תחלואי הפסיכיאטריה - איבד יכולתו לעבוד בהיגיון וביעילות עקב צריכת נוגדי חרדה ונוגדי דיכאון

הכתבה משפטו של אלן סטנפורד נדחה בשל התמכרותו לתרופות , כלכליסט , 07.01.2011

ביהמ"ש בארה"ב קבע כי סטנפורד, המואשם בהנאת פונזי בהיקף של 7 מיליארד דולר, לא יעמוד למשפט עד שייגמל מתרופות נוגדות דיכאון

אלן סטנפורד, המואשם במרמה בארה"ב, לא יעמוד למשפט עד שייגמל מהתמכרות לתרופות שקיבל בכלא, כך קבע אתמול ביהמ"ש. המשפט, שאמור היה להתחיל ב-24 בינואר, נדחה למועד לא ידוע.

השופט המחוזי דיוויד היטנר פסק זאת יום לאחר עדות שבה שלושה פסיכיאטרים, ביניהם פסיכיאטר ממשלתי, העידו כי סטנפורד נוטל מינון כבד של תרופות נוגדות חרדה ונוגדות דיכאון, שהפכו אותו לבלתי כשיר למשפט באשמת הונאת פונזי של 7 מיליארד דולר.

"אין ביכולתו לעבוד ביעילות ובהיגיון עם עורכי הדין מטעם ההגנה", אמר הפסיכיאטר שהעיד אתמול בשימוע. היטנר הורה לעורכי הדין להגיש לבית המשפט את דעתם בנוגע לשחרור סטנפורד לגמילה במוסד פרטי ביוסטון. סטנפורד נמצא בחסות פדרלית ללא ערבות מאז שהוגש נגדו כתב אישום ביוני 2009.

סטנפורד, איל הון טקסני, מואשם בהונאה של מכירת ניירות ערך תוך הבטחת תשואות "בלתי סבירות ובלתי מוכחות". נכסיו הוקפאו לאחר שרשות ני"ע האמריקאית אמרה כי הוא מעורב ב"הונאה בהיקף מזעזע ששלחה זרועות לכל רחבי העולם". לקבוצת ניהול ההון והשירותים הפיננסיים של סטנפורד משרדים ברחבי צפון אמריקה, אמריקה הלטינית, אירופה והקריביים.

קישורים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה