חברי הוועדה הזדעזעו מעדותה של רות על איתנים

דצמבר 2022 - רות - השתתפה אתמול בוועדת הבריאות, ומשתפת אותנו: 

רות

אתמול המשיכה ועדת החקירה של משרד הבריאות בנושא איתנים.

הלכתי להעיד בוועדה ולספר את הדברים שאני חוויתי באותו אשפוז נוראי.

זה אף פעם לא פשוט להיחשף, לא פשוט לבוא ולספר ולהתחבר למקום החלש והחסר ישע שהייתי בו, לא קל לראות איך דווקא במקום המרוסק והפצוע הזה שלי נפגעתי יותר ממקום טיפולי שהיה אמור לבוא ולעזור לי.

דיברתי את הדברים, העליתי את הסתירות שקיימות ברישומים הרפואיים,

ובעיקר ניסיתי להעביר את ההרגשה הכ"כ קשה שהייתי עוד תיק שם, לא הרגשתי שראו אותי כבן אדם.

הגעתי על פוסט טראומה מורכבת, עם דברים שהלוואי ולא הייתי חווה. והחוסר אונים שהגעתי אליו במחלקה היה כ"כ קשה!!!!

חברי הוועדה הקשיבו, ראיתי לפעמים את הזעזוע על הפנים שלהם, את ההבנה והחמלה.

אני כ"כ מקווה שכבר עכשיו הם יתחילו לפעול!

שאפילו לא יחכו עד סוף שלב העדויות אלא שיתחילו כבר עכשיו לבדוק שהדברים האלה לא ממשיכים עד היום,

שאף אחת לא ממשיכה לעבור את הסבל הזה.

אני היום במקום אחר תודה לאל,

לא רק שלא בזכות איתנים אלא למרות מה שחוויתי באיתנים.

בזכות אנשים אחרים שזכיתי להכיר ועזרו לי להשתקם.

ואני היום במאבק הזה יחד עם הקבוצה המדהימה הזאת ועם העורכות דין שעומדות מאחורינו ונותנות לנו את כל הגב והתמיכה,

ונלחמות את המלחמה בשביל אלו שלא יכולות להילחם, בשביל אלו שלא שמעו עד היום את הקול שלהן..

הלוואי שאנחנו לא לבד, הלוואי שנצליח לשנות משהו במערכת הזאת. תתנו לנו יד ותצטרפו יחד איתנו למאבק. זה קרה לי זה יכול לקרות גם לך!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה