שיר מחאה נגד ריטלין - להקת הדור האחרון - מהתקליט "משהו ללב"

"התרופה שלך אני לא אוהב, אמא... תביאי לי משהו ללב" אומרים להקת הדור האחרון על הסם הפסיכיאטרי ריטלין. האזינו לשיר. . 
 
.  
 
ריטלין הדור האחרון מילים: זמיר גולן לחן: זמיר גולן  
 
יושב צורח על ארגז החול כבר לא מעוניין להמשיך לגדול, 
אמא מביט מהצד איך הכל מתפורר אני לא יכול להתאפק יותר,
 אמא תביאי לי משהו אחר מגדל הקלפים שבניתם חרב זה לא העולם שאת חלמת עליו,
 אמא הכדור שנתתם לי כבר לא עוזר את כל הראש שלי הוא מסחרר, 
אמא תביאי לי משהו אחר  
אהה.. זה דוקר בבטן כמו סכין כשאת כאן, מגיעה בבוקר, אין אוויר כשבינינו יש חומות גבוהות של ... ריטלין  
אני לא מתכוון עוד להמשיך לצעוד בשביל שמוביל לאותה התהום, 
אמא המוצץ שדחפתם לי בתוך הפה לא משתיק את הכאב הזה, 
אמא תביאו לי משהו שונה 
 אהה.. זה דוקר בבטן כמו סכין כשאני מתעורר בבוקר, אין אוויר כשבינינו יש חומות גבוהות של ... ריטלין זה לא הגשם שדופק בחלון זה לא בגללו אני לא יכול לישון,
 אמא קשה לבלוע בלי להיות רעב והתרופה שלך אני לא אוהב, אמא תביאי לי משהו ללב  
 
קישורים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה