רשלנות - ילד מאושפז בן 14 נפל לפח מוטמן במוסד פסיכיאטרי נס ציונה ונהרג

מבט לחדשות - יולי 2011 - רשלנות פושעת במוסד פסיכיאטרי נס ציונה - ילד מאושפז נפל לבור ומת. מאת: אריאל נוי ואיילה חננאל, מערכת וואלה! חדשות , 19 ביולי 2011, צוותי כיבוי שהגיעו למוסד בנס ציונה זיהו את הנער בתחתית הבור, בעומק שני מטרים. לאחר שחולץ, נאלץ צוות מגן דוד אדום לקבוע את מותו. 

.
 

המשטרה חוקרת חשד לרשלנות

נער בן 14 נפל היום (שלישי) לפח אשפה מוטמן בעומק שני מטרים במוסד פסיכיאטרי בנס ציונה, ונהרג במקום. צוות כיבוי והצלה שהגיע למקום ראה את הנער בתחתית הפח, ירד לתחתיתו, קשר אותו לאלונקה וחילץ אותו בעזרת חבלים. כשחולץ היה כבר מחוסר הכרה ולאחר מכן הוא הועבר לטיפול צוות מגן דוד אדום, שקבע את מותו. לא ברור מה גרם לנפילתו של הנער, ומשטרת מרחב השפלה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.. מחקירה ראשונית עולה כי הנער הגיע למוסד הפסיכיאטרי למטרות אשפוז וקבלת טיפול, אלא שבשלב מסוים הוא נעלם. רק לאחר מספר שעות נמצא הנער בתוך בור האשפה, שלא ברור אם היה מכוסה כראוי. הצוות של המוסד נחקר ונבדק חשד לרשלנות. 
 
רשף גמליאל פדידה משירותי כבאות רחובות מסר לוואלה! חדשות כי "קיבלנו הודעה על נער שנמצא בתוך פח מוטמן בבית חולים ממשלתי לחולי נפש. אנחנו הגענו וראינו את הנער בתחית הפח, ירדנו אליו וקשרנו אותו לאלונקה, והרמנו אותו באמצעות חבלים. הוא היה מחוסר הכרה בשלב זה, הועבר לטיפול מגן דוד אדום, ואז רופא קבע את מותו".  
 
קישורים:

2 תגובות:

  1. נורא ואיום! הרי מדובר במקום שכל מטרתו להגן ולשמור על ילדים, כיצד ייתכן שבור כזה יוותר פעור בלי שאף עובד או מפקח מלמעלה לא יבחינו בכך וידרשו את סגירתו המיידית?
    תנחומי להורים.

    השבמחק
  2. מזעזע! מקווה מאד שהאשמים ייענשו בחומרה, זה מעבר לרשלנות מדובר פה על התאכזרות של ממש !

    השבמחק